- Domů
- Zákaznický servis
- Obchodní podmínky
Potřebujete pomoc?
Podmínky nákupu
1. O podmínkách nákupu
1.1 Tyto podmínky nákupu (dále jen „podmínky nákupu“) se vztahují na všechny nákupy, které provedete u společnosti Cellbes AB s firemním registračním číslem SE556540215201 („Cellbes“, „nás“ nebo „my“). Nákupem u nás souhlasíte s podmínkami nákupu.
1.2 Pokud byste se s námi chtěli spojit, můžete kontaktovat náš zákaznický servis e-mailem zakaznicky.servis@cellbes.cznebo telefonicky na čísle 228 887 267.
2. Objednávka a potvrzení objednávky
2.1 Chcete-li provést nákup, musíte mít právo uzavírat smlouvy podle platných právních předpisů. Nákupy lze provádět na www.cellbes.cz (dále jen „webová stránka“) nebo telefonicky.
2.2 Chcete-li u nás nakoupit, musíte být plnoletí a mít právo uzavírat smlouvy podle platných zákonů.
2.3 Po dokončení nákupu obdržíte e-mailem automatické potvrzení objednávky s potvrzením, že jsme vaši objednávku přijali a že byla uzavřena závazná smlouva. Potvrzení objednávky doporučujeme uložit pro případný budoucí kontakt s námi po nákupu.
3. Cena a informace o produktech
3.1 Při nákupu platí ceny uvedené při nákupu. Všechny ceny jsou včetně příslušné DPH. Ceny nezahrnují žádné poplatky za platbu a dopravu, které jsou uvedeny samostatně.
3.2 Pokud je cena produktu nebo informace o produktu nesprávné a vy jste si to uvědomili nebo měli uvědomit při nákupu, cena nebo informace se na nákup nevztahují.
3.3 Snažíme se co nejpřesněji reprodukovat barvy a odstíny našich produktů, ale nemůžeme zaručit, že obrázky na našich webových stránkách, v reklamách nebo marketingových materiálech reprodukují přesný vzhled a vlastnosti produktu, například protože monitor může ovlivnit barvu. reprodukce.
4. Platba
4.1 Nabízíme různé možnosti platby a vy si můžete vybrat, kterou možnost platby chcete použít při nákupu na Webové stránce. Vezměte prosím na vědomí, že možnosti platby se liší v závislosti na tom, zda nakupujete na webových stránkách, telefonicky, poštou nebo e-mailem. Dostupné možnosti platby a podmínky a případné náklady jsou vždy uvedeny v souvislosti s vaším nákupem a na našich webových stránkách, více čtěte zde. Pokud provedete nákup telefonicky, obdržíte informace o možnostech platby v souvislosti s nákupem.
4.2 V závislosti na zvolené platební metodě mohou být účtovány dodatečné poplatky. Dostupné platební možnosti se mohou v průběhu času měnit.
4.3 Pokud platíte fakturou nebo účtem, platí naše kreditní podmínky. Pokud nakupujete na Webu, uzavřete v souvislosti s platbou samostatnou platební smlouvu s naším poskytovatelem platebních služeb. Všechny platební podmínky naleznete zde.
5. Doprava a doručení
Možnosti doručení
5.1 Když u nás nakupujete, nabízíme různé možnosti doručení. Možnosti doručení, které nabízíme, jsou vždy uvedeny na webových stránkách a před dokončením nákupu. Aktuální možnosti doručení a úplné informace o nich naleznete zde.
5.2 V závislosti na tom, kde žijete, mohou existovat omezení našich možností doručení. Nedodáváme například na menší ostrovy nebo jiná místa, která nemají pevné mostní spojení nebo kam globální přepravní společnosti běžně nedoručují. Další omezení doručení naleznete zde.
Náklady na dopravu
5.3 V závislosti na tom, co kupujete a množství, mohou být účtovány náklady na dopravu. Informace o našich aktuálních nákladech na dopravu naleznete zde. Cena dopravy je vždy uvedena v souvislosti s vaším nákupem.
Dodací lhůta
5.4 Předpokládaná dodací lhůta je vždy uvedena v souvislosti s Vaším nákupem.
Nevyzvednuté balíčky
5.5 Jste odpovědní za přijetí nebo vyzvednutí zásilky v souladu s pokyny, které obdržíte v souvislosti s objednávkou. Balíky na poštách, které nebudou vyzvednuty v době uvedené v oznámení, budou zaslány zpět do našeho skladu. V těchto případech máme právo účtovat administrativní poplatek. Informace o našich aktuálních nákladech za nevyzvednuté balíčky naleznete zde.
6. Nabídky, slevové kódy a dárky
6.1 Čas od času můžeme nabízet propagační akce, slevové kódy, dárky a další nabídky („Nabídky“). Tyto Nabídky jsou platné pouze po dobu uvedenou v souvislosti s takovou Nabídkou a za podmínek uvedených v souvislosti s Nabídkou. Nabídky nelze kombinovat s jinými slevami, pokud to není výslovně uvedeno.
6.2 Abyste mohli využít nabídku, musíte před dokončením nákupu zadat jakýkoli kód nebo jinak aktivovat příslušnou Nabídku. Pokud vrátíte objednané produkty, může to znamenat, že již nesplňujete podmínky nabídky, což může znamenat, že budete muset vrátit jakýkoli dárek nebo že budete muset zaplatit hodnotu dárku. V takových případech vás budeme kontaktovat.
7. Právo na odstoupení od smlouvy a otevřený nákup
Právo na odstoupení od smlouvy
7.1 Máte právo zrušit svůj nákup do 14 dnů ode dne, kdy vy nebo osoba vaším jménem obdržíte produkt, který jste od nás zakoupili. Právo na odstoupení od smlouvy znamená, že máte právo na vrácení produktu a vrácení peněz.
Výjimky pro určité produkty
7.2 Některé produkty jsou osvobozeny od práva na odstoupení od smlouvy. To platí, pokud jste porušili pečeť na produktech, které nelze ze zdravotních a hygienických důvodů řádně vrátit.
Odpisy použitých výrobků
7.3 Při uplatnění zákonného práva na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů máte právo otevřít obal a prohlédnout produkt v rozsahu nezbytném pro posouzení jeho povahy, vlastností a funkce. To znamená, že máte právo s produktem zacházet a zkoumat jej stejným způsobem jako ve fyzickém obchodě.
7.4 V těchto případech máte právo zrušit svůj nákup a získat plnou náhradu, pokud nás o tom informujete do 14 dnů ode dne, kdy jste produkt obdrželi. Pokud s výrobkem nakládáte ve větším rozsahu, než je nutné ke zjištění jeho povahy, vlastností a funkce, jsme oprávněni provést odpis. Takový odpočet se provádí porovnáním hodnoty produktu při vrácení s původní hodnotou při nákupu. Abyste získali plnou náhradu v případě práva na odstoupení od smlouvy, doporučujeme vám vrátit produkt v původním stavu a v původním obalu.
Otevřená práva na nákup a výměnu
7.5 Kromě zákonného práva na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů nabízíme otevřená práva na nákup a výměnu po dobu celkem 30 dnů ode dne, kdy jste obdrželi dodávku. Pokud chcete uplatnit své právo na vrácení nebo výměnu po uplynutí zákonné 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy, můžete tak učinit až do 30 dnů za předpokladu, že je produkt zcela nepoužitý, v původním stavu a v původním obalu.
Jak zrušit nákup nebo použít otevřený nákup
7.6 Pokud chcete uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, musíte nám to oznámit do 14 dnů ode dne, kdy vy nebo osoba vaším jménem přijmete nebo vyzvednete vaši objednávku. Pokud těchto 14 dnů uplynulo, můžete místo toho uplatnit své právo na otevření nákupu po dobu až 30 dnů od data, kdy jste obdrželi dodávku. Vrácení můžete snadno dokončit pomocí přepravního štítku, který je zaslán s objednávkou, nebo kontaktováním našeho zákaznického servisu e-mailem zakaznicky.servis@cellbes.cz nebo zavoláním na číslo 228 887 267. Můžete také použít náš formulář pro odstoupení od smlouvy, který naleznete zde.
7.7 Poté, co jste nám oznámili, že chcete svůj nákup vrátit, musíte produkt odeslat zpět do 14 dnů. Doporučujeme vrátit produkt ve stejném obalu, v jakém jste jej obdrželi, protože nesete odpovědnost za jakékoli poškození nebo ztrátu při zpětné přepravě, ke které došlo v důsledku vaší neopatrnosti, například při balení produktu.
Zpáteční zásilka
7.8 Při vrácení nákupu nesete odpovědnost za náklady na zpáteční dopravu. Náklady na zpáteční dopravu budou odečteny z vaší refundace. Zde je uvedena cena vašeho vrácení.
Vrácení peněz
7.9 Jakmile svůj nákup vrátíte, vrátíme vám peníze do 14 dnů ode dne, kdy jste nám oznámili, že si přejete nákup zrušit. Vrácení peněz však neprovedeme, dokud neobdržíme produkt zpět nebo dokud neprokážete, že jste nám jej odeslali. Vezměte prosím na vědomí, že jste odpovědní za jakékoli poškození nebo ztrátu během zpáteční přepravy v důsledku vaší nedbalosti.
7.10 Naše refundace zahrnuje veškeré náklady na dopravu, které jste zaplatili v souvislosti s nákupem, pokud vrátíte celou objednávku. To se však týká pouze nákladů na standardní dopravu. Další náklady na dopravu v důsledku výběru dražší varianty dopravy se nevrací.
7.11 Vrácení peněz vám bude provedeno stejným způsobem platby, který jste zvolili při nákupu, pokud se nedohodneme jinak.
8. Reklamace
8.1 Pokud se na vašem produktu vyskytne vada, máte právo vadný produkt reklamovat v souladu s povinnými právními předpisy na ochranu spotřebitele platnými v zemi vašeho obvyklého bydliště.
8.2 Pokud chcete produkt reklamovat, můžete kontaktovat zákaznický servis na e-mailu zakaznicky.servis@cellbes.cz. nebo na telefonním čísle 228 887 267. Naše adresa pro stížnosti je Ryssnäsgatan 2, 504 64 Borås, Švédsko.
9. Naše závazky
Nejsme zodpovědní za škody způsobené nepředvídatelnými okolnostmi mimo naši kontrolu, jako je válka, stávka, pandemie nebo přírodní katastrofy, které jsme nemohli rozumně předvídat (vyšší moc). Pokud z důvodu vyšší moci nemůžeme plnit naše povinnosti vyplývající ze smlouvy nebo těchto nákupních podmínek, máte právo od smlouvy odstoupit v souladu s kogentním spotřebitelským právem.
10. O těchto podmínkách
Tyto nákupní podmínky budou vykládány a používány v souladu se švédským právem. Pokud bude jakékoli ustanovení těchto nákupních podmínek považováno za neplatné nebo nevymahatelné jakýmkoli soudem, úřadem nebo orgánem pro alternativní řešení sporů v příslušné jurisdikci, zbývající části tohoto ustanovení a všechna ostatní ustanovení těchto nákupních podmínek zůstanou platné a vymahatelné v plném rozsahu povoleném platnými zákony. Vždy máte nárok na povinná spotřebitelská práva, která platí v zemi vašeho obvyklého bydliště. Nic v těchto nákupních podmínkách nelze vykládat jako omezení těchto práv.
11. Dotazy, stížnosti nebo spory
11.1 Pokud máte nějaké dotazy nebo stížnosti týkající se vašeho nákupu, můžete nás kontaktovat. Můžete nás snadno kontaktovat prostřednictvím kontaktních údajů uvedených na začátku těchto podmínek.
11.2 Máte právo na přezkoumání jakéhokoli sporu orgánem pro alternativní řešení sporů. Chcete-li získat přístup k orgánu alternativního řešení sporů ve vaší zemi, klikněte sem.
11.3 Jako soukromá osoba máte také možnost podat stížnost prostřednictvím online platformy EU pro řešení sporů, kterou naleznete zde.
11.4 Bez ohledu na výše uvedené mohou být jakékoli spory rovněž řešeny u kteréhokoli příslušného soudu v zemi, kde má zákazník bydliště.
________________________
Podmínky nákupu byly stanoveny společností Cellbes AB dne 2025-01-17.