Filtr

0

Nordic countries

European countries

Otázky a odpovědi

Cellbes Member: otázky a odpovědi

Jaké úrovně členství Cellbes nabízí?

Pro členy našeho zákaznického klubu máme připravené personalizované nabídky, bonusové poukázky a také se jako první dozví o slevových akcích. Pokud projevíte zájem o náš newsletter, můžete se těšit i na inspirativní obsah, módní tipy a informace o exkluzivních nabídkách.


Jak se můžu zapojit do Cellbes Member?

Zaregistrovat se můžete kliknutím na PŘIHLÁSIT SE / REGISTROVAT ve spodní části našich stránek


Jak členství funguje?

V našem klubu nabízíme dvě úrovně členství, můžete se stát Členem nebo Plus členem, záleží na tom, kolik toho u nás nakoupíte.

Jako Člen nebo Plus člen od nás za každých 1000 bodů dostanete bonusovou poukázku v hodnotě 50 Kč a k tomu další fantastické výhody, o které byste rozhodně neměli přijít. Členství je bezplatné a můžete je kdykoli ukončit.


Jaké členské výhody mě u Cellbes čekají?

Tabulku najdete zde (odkaz se otevře v novém okně).


Kdo se může stát členem zákaznického klubu Cellbes?

Musí vám být alespoň 18 let, nebo musíte mít souhlas zákonného zástupce. Připojit se mohou pouze soukromé osoby a v každé zemi je povolen pouze jeden účet. Váš účet je vázaný na vaši osobu a nelze ho převést na nikoho jiného.


Kdy a jak dostanu svou bonusovou poukázku?

Po dosažení 1000 bodů dostanete poukázku v hodnotě 50 Kč (1 Kč = 0,5 bodu). Vezměte prosím na vědomí, že se vám bonusové body za každý nákup na účet připíšou s 30denním zpožděním kvůli případnému vrácení zboží. Svou bonusovou poukázku a její platnost si můžete zkontrolovat po přihlášení v sekci Moje stránky.


Jak uplatním své personalizované nabídky a poukázky?

Abyste mohli využít své personalizované nabídky a poukázky, musíte se přihlásit. Při přihlášení vyplníte svou e-mailovou adresu a heslo. Pokud jste dostali nějakou poukázku nebo slevu, najdete je v sekci „Moje nabídky“. Vaše poukázka nebo jiná personalizovaná nabídka bude automaticky uplatněna u pokladny. 


Proč se moje personalizovaná nabídka nebo poukázka neuplatnila?

Samozřejmě chápeme, že chcete využít všechny své výhody. Existuje několik důvodů, proč se sleva neuplatní. Nejprve vám doporučujeme zkontrolovat, že jste přihlášení/zaregistrovaní. Když jste přihlášení, uplatní se vaše poukázka nebo jiná personalizovaná nabídka u pokladny automaticky. Některé nabídky nebo slevy nelze vzájemně kombinovat. Proto vám doporučujeme si pečlivě přečíst podmínky nabídek, které chcete využít. Pokud jste vše zkontrolovali a vaše personalizovaná nabídka nebo poukázka se přesto neuplatnila, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu, rádi se na to podíváme.


Před potvrzením objednávky jsem se zapomněl/a přihlásit. Můžete moji objednávku přiřadit k mému účtu?

Pokud jste při objednávání zadali jméno a e-mailovou adresu, pod kterou u nás máte zaregistrovaný účet / Moje stránky, bude objednávka brzy automaticky přiřazena k vašemu účtu a najdete ji v „Moje objednávky“. Pokud jste při objednávání zadali jiné jméno nebo jinou e-mailovou adresu, není bohužel možné objednávku k vašemu účtu přiřadit.


Co se stane s mojí poukázkou nebo bonusovou poukázkou v případě vrácení zboží?

Vaše poukázka se rozdělí mezi všechny položky v objednávce, nikoli na celkovou částku. To znamená, že pokud vrátíte jednu nebo více položek, bude vám vrácena částka, kterou jste zaplatili za každou jednotlivou položku. Při vrácení části nebo celého nákupu nebude poukázka nebo bonusová poukázka reaktivována ani se vám nezapočítá do zbylé části objednávky. Budeme ji považovat za vyčerpanou.


Může platnost mé poukázky nebo bonusové poukázky vypršet?

Ano, vaše poukázka platí 12 měsíců od data vystavení. Data platnosti všech vašich aktuálních poukazů, bonusových poukazů a personalizovaných nabídek najdete v sekci „Moje nabídky“.


Kde si mohu prohlédnout své objednávky a kdy dosáhnu další úrovně členství?

Všechny své nákupy vidíte v sekci Moje stránky pod „Moje objednávky“, zde se také dozvíte, jak daleko jste od další úrovně.


Můžu se propadnout z úrovně Plus člen zpět na úroveň Člen?

Vaše body z nákupů jsou platné 12 měsíců od nákupu, poté jejich platnost vyprší. Například pokud jste nakoupili dne 1.1.2023 za 599 Kč, vyprší platnost těchto 599 Kč dne 1.1.2024. Poté se dostanete na úroveň, na níž jste byli před 12 měsíci.


Jak můžu ukončit své členství u Cellbes?

Je nám líto, že nás chcete opustit, ale můžete se k nám kdykoliv vrátit. Pokud chcete ukončit své členství, kontaktujte prosím náš zákaznický servis (odkaz se otevře v novém okně). Nezapomínejte však, že bez členského účtu nebudete mít přístup do sekce Moje stránky.


Jaký je rozdíl mezi poukazem a bonusovým poukazem?

Poukázky patří mezi personalizované nabídky a mohou mít podobu například narozeninového dárku nebo jiné skvělé slevy pro vás jako našeho zákazníka. Své poukázky a další výhody najdete pod „Moje nabídky“ v sekci Moje stránky. Bonusová poukázka se vyplácí za každých 1000 nasbíraných bodů. Upozorňujeme, že bonusové body získané za nákupy se připisují s 30denním zpožděním. Na stránce Moje stránky si můžete kdykoli zkontrolovat, zda máte aktuálně k dispozici bonus a kdy dostanete další. Bonusové poukázky mají platnost 3 měsíce. Vy sami si určíte, kdy chcete aktuální bonusovou poukázku uplatnit, stačí ji aktivovat u pokladny před dokončením nákupu."


Co to jsou nepřipsané body?

Když nakoupíte na cellbes.cz, okamžitě zaregistrujeme váš nákup, získané body ale budeme po dobu 30 dní považovat za nepřipsané pro případ, že byste chtěli objednávku nebo její část vrátit. Po 30 dnech vám je připíšeme na účet.


Dáte mi vědět, až dostanu bonus?

Ano, své bonusy si můžete zkontrolovat v sekci Moje stránky, ale kromě toho vás budeme informovat e-mailem na vámi uvedenou adresu.


Co se stane, když uplatím poukázku nebo bonusovou poukázku a pak zboží vrátím?

Vaši poukázku nebo bonusovou poukázku budeme považovat za vyčerpanou a její hodnotu vám nevrátíme.

Bezpečné doručení
Bezpečná platba
30 dní právo na vrácení

Nakupujte módu a oblečení od malých po velké velikosti online na Cellbes.

Bezpečné nakupování

Staňte se přítelem Cellbesu

Moje stránky

Buďte v obraze

Přihlaste se k odběru newsletteru a získávejte od nás informace o našich nejnovějších produktech, akcích a novinkách.

Sledujte nás

  • Dodáváme pouze v rámci ČR.
  • Doprava od 89 Kč. Doprava zdarma při nákupu nad 2500 Kč.
  • Zboží můžete do 30 dnů vrátit.