- Domů
- Zákaznický servis
- Obchodní podmínky
- Podmínky členství
Podmínky členství
Podmínky členství
Co byste měli jako členové Cellbes vědět
1. Obecné
1.1 Tyto podmínky členství („Podmínky“) platí mezi vámi jako soukromou osobou („Členem“) a společností Cellbes AB, 556540–2152, Ryssnäsgatan 2, 504 64 Borås. Registrací do Zákaznického klubu Cellbes vyjadřuje Člen souhlas s těmito Podmínkami.
1.2 Všechny nákupy se řídí všeobecnými nákupními podmínkami společnosti Cellbes („Nákupní podmínky“). V případě rozporu mezi těmito Podmínkami a Nákupními podmínkami mají přednost Nákupní podmínky.
2. Členství
2.1 Jako Člen Zákaznického klubu Cellbes máte právo využívat Cellbes výhod. Členství je bezplatné a uzavírá se na cellbes.cz.
2.2 Cellbes Zákaznický klub je věrnostní program, v rámci něhož získává Člen body za všechny uskutečněné nákupy. Počet bodů nasbíraných během dvanáctiměsíčního období určuje, do jaké úrovně výhod Člen patří. Člen zároveň získává slevy a další výhody včetně obecných i personalizovaných nabídek.
2.3 Podmínky platí po celou dobu členství a pro všechny objednávky, které Člen uskuteční po přihlášení do svého účtu.
2.4 Pro registraci musí být Členovi alespoň 18 let, nebo musí mít souhlas zákonného zástupce.
2.5 Členství je vázané na konkrétní osobu a je nepřenosné.
3. Ukončení členství
3.1 Pro ukončení členství Člen kontaktuje zákaznickou podporu.
3.2 Společnost Cellbes si vyhrazuje právo zrušit účet Člena, pokud Člen při registraci uvedl nesprávné údaje, zneužil členství nebo jej jinak neoprávněně využíval.
3.3 Po ukončení členství dojde k vymazání nasbíraných bodů.
4. Moje stránky
4.1 Jako člen Zákaznického klubu Cellbes má Člen přístup ke svému účtu Moje stránky, kde může mimo jiné zobrazit a upravovat své osobní údaje, historii objednávek, aktuální bonusy a personalizované nabídky. Člen může také vznést námitku proti přímému marketingu.
5. Úrovně výhod
5.1 Cellbes nabízí dvě různé úrovně členství: čím větší objem nákupů, tím více výhod. Úroveň je stanovena na základě celkové hodnoty nákupů Člena během dvanáctiměsíčního období.
Úroveň 1, Základní členství (0–2999 bodů za posledních 12 měsíců) znamená, že Člen získá dopravu zdarma při nákupu nad 1999 Kč.
Úroveň 2, Plus členství (více než 3000 bodů za posledních 12 měsíců) znamená, že Člen získá dopravu zdarma při nákupu nad 999 Kč.
5.2 Člen je automaticky přeřazen do vyšší úrovně, jakmile dosáhne příslušné bodové hranice, a tuto úroveň si udrží po dobu 12 měsíců. Poté bude přeřazen do nižší úrovně, pokud nesplní podmínky pro setrvání na aktuální úrovni. Člen však může být kdykoli znovu povýšen do vyšší úrovně.
6. Bodů
6.1 Člen získává body za nákupy provedené ve chvíli, kdy je přihlášený ke svému účtu. Není možné si body nárokovat zpětně za již uskutečněné nákupy.
6.2 Za každou utracenou korunu (CZK) získává Člen v dané zemi půl bodu.
6.3 Stav bodového konta se aktualizuje 30 dní po datu nákupu. Za vrácené, vyměněné nebo stornované zboží se body nepřipisují.
6.4 Body Člen získá za všechny produkty s výjimkou dárkových poukazů a poplatků, jako jsou poplatky za dopravu a administrativní poplatky.
7. Bonusové poukázky
7.1 Člen na základní i plus úrovni získá za každých 1000 nasbíraných bodů bonusovou poukázku v hodnotě XX Kč.
7.2 Pro využití bonusové poukázky se Člen musí přihlásit ke svému účtu.
7.3 Bonusovou poukázku nelze využít k úhradě dárkových poukazů ani ji nelze směnit za hotovost.
7.4 Po použití se bonusová poukázka považuje za využitou a v případě vrácení zboží nebo odstoupení od smlouvy se znovu neaktivuje.
7.4 Bonusové poukázky lze kombinovat se slevovými kódy a jinými akcemi.
7.6 U zboží, které bylo zaplaceno pomocí bonusové poukázky, se v případě vrácení vrací pouze částka skutečně zaplacená po uplatnění poukázky.
7.7 Bonusová poukázka je platná po dobu tří měsíců od data vydání.
8. Osobní údaje
8.1 Aby si Člen mohl vytvořit účet a čerpat členské výhody, musí společnost Cellbes zpracovávat jeho osobní údaje.
8.2 Informace o tom, jak společnost Cellbes nakládá s osobními údaji, nalezne Člen v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů (PDF, otevře se v novém okně).
9. Změny podmínek
9.1 Společnost Cellbes si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek. V případě aktualizací, které mají podstatný dopad na členství, zašle společnost Cellbes nové znění podmínek na e-mailovou adresu, kterou Člen uvedl při registraci. Pokud Člen s novými podmínkami nesouhlasí, má právo členství ukončit.
10. Omezení odpovědnosti
10.1 Cellbes nenese odpovědnost za chyby nebo nedostatky na stránce Moje stránka, ani za následky těchto chyb. Cellbes také neodpovídá za jakékoli ztráty, škody nebo náklady související s členstvím, stránkou Moje stránka nebo podobnými službami.
11. Stížnosti
11.1 V případě stížností by se měl Člen obrátit na zákaznický servis společnosti Cellbes. Pokud nebude možné spor vyřešit prostřednictvím zákaznického servisu, má Člen právo obrátit se na platformu EU pro řešení sporů online (otevře se v novém okně).