Filtr

0

Nordic countries

European countries

Otázky a odpovědi

Cellbes Member: otázky a odpovědi

Jaké úrovně členství Cellbes nabízí?

Pro členy našeho zákaznického klubu máme připravené personalizované nabídky, bonusové poukázky a také se jako první dozví o slevových akcích. Pokud projevíte zájem o náš newsletter, můžete se těšit i na inspirativní obsah, módní tipy a informace o exkluzivních nabídkách.


Jak se můžu zapojit do Cellbes Member?

Zaregistrovat se můžete kliknutím na PŘIHLÁSIT SE / REGISTROVAT ve spodní části našich stránek


Jak členství funguje?

V našem klubu nabízíme dvě úrovně členství, můžete se stát Členem nebo Plus členem, záleží na tom, kolik toho u nás nakoupíte.

Jako Člen nebo Plus člen od nás za každých 1000 bodů dostanete bonusovou poukázku v hodnotě 50 Kč a k tomu další fantastické výhody, o které byste rozhodně neměli přijít. Členství je bezplatné a můžete je kdykoli ukončit.


Jaké členské výhody mě u Cellbes čekají?

Tabulku najdete zde (odkaz se otevře v novém okně).


Kdo se může stát členem zákaznického klubu Cellbes?

Musí vám být alespoň 18 let, nebo musíte mít souhlas zákonného zástupce. Připojit se mohou pouze soukromé osoby a v každé zemi je povolen pouze jeden účet. Váš účet je vázaný na vaši osobu a nelze ho převést na nikoho jiného.


Kdy a jak dostanu svou bonusovou poukázku?

Po dosažení 1000 bodů dostanete poukázku v hodnotě 50 Kč (1 Kč = 0,5 bodu). Vezměte prosím na vědomí, že se vám bonusové body za každý nákup na účet připíšou s 30denním zpožděním kvůli případnému vrácení zboží. Svou bonusovou poukázku a její platnost si můžete zkontrolovat po přihlášení v sekci Moje stránky.


Jak uplatním své personalizované nabídky a poukázky?

Abyste mohli využít své personalizované nabídky a poukázky, musíte se přihlásit. Při přihlášení vyplníte svou e-mailovou adresu a heslo. Pokud jste dostali nějakou poukázku nebo slevu, najdete je v sekci „Moje nabídky“. Vaše poukázka nebo jiná personalizovaná nabídka bude automaticky uplatněna u pokladny. 


Proč se moje personalizovaná nabídka nebo poukázka neuplatnila?

Samozřejmě chápeme, že chcete využít všechny své výhody. Existuje několik důvodů, proč se sleva neuplatní. Nejprve vám doporučujeme zkontrolovat, že jste přihlášení/zaregistrovaní. Když jste přihlášení, uplatní se vaše poukázka nebo jiná personalizovaná nabídka u pokladny automaticky. Některé nabídky nebo slevy nelze vzájemně kombinovat. Proto vám doporučujeme si pečlivě přečíst podmínky nabídek, které chcete využít. Pokud jste vše zkontrolovali a vaše personalizovaná nabídka nebo poukázka se přesto neuplatnila, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu, rádi se na to podíváme.


Před potvrzením objednávky jsem se zapomněl/a přihlásit. Můžete moji objednávku přiřadit k mému účtu?

Pokud jste při objednávání zadali jméno a e-mailovou adresu, pod kterou u nás máte zaregistrovaný účet / Moje stránky, bude objednávka brzy automaticky přiřazena k vašemu účtu a najdete ji v „Moje objednávky“. Pokud jste při objednávání zadali jiné jméno nebo jinou e-mailovou adresu, není bohužel možné objednávku k vašemu účtu přiřadit.


Co se stane s mojí poukázkou nebo bonusovou poukázkou v případě vrácení zboží?

Vaše poukázka se rozdělí mezi všechny položky v objednávce, nikoli na celkovou částku. To znamená, že pokud vrátíte jednu nebo více položek, bude vám vrácena částka, kterou jste zaplatili za každou jednotlivou položku. Při vrácení části nebo celého nákupu nebude poukázka nebo bonusová poukázka reaktivována ani se vám nezapočítá do zbylé části objednávky. Budeme ji považovat za vyčerpanou.


Může platnost mé poukázky nebo bonusové poukázky vypršet?

Ano, vaše poukázka platí 12 měsíců od data vystavení. Data platnosti všech vašich aktuálních poukazů, bonusových poukazů a personalizovaných nabídek najdete v sekci „Moje nabídky“.


Kde si mohu prohlédnout své objednávky a kdy dosáhnu další úrovně členství?

Všechny své nákupy vidíte v sekci Moje stránky pod „Moje objednávky“, zde se také dozvíte, jak daleko jste od další úrovně.


Můžu se propadnout z úrovně Plus člen zpět na úroveň Člen?

Vaše body z nákupů jsou platné 12 měsíců od nákupu, poté jejich platnost vyprší. Například pokud jste nakoupili dne 1.1.2023 za 599 Kč, vyprší platnost těchto 599 Kč dne 1.1.2024. Poté se dostanete na úroveň, na níž jste byli před 12 měsíci.


Jak můžu ukončit své členství u Cellbes?

Je nám líto, že nás chcete opustit, ale můžete se k nám kdykoliv vrátit. Pokud chcete ukončit své členství, kontaktujte prosím náš zákaznický servis (odkaz se otevře v novém okně). Nezapomínejte však, že bez členského účtu nebudete mít přístup do sekce Moje stránky.


Jaký je rozdíl mezi poukazem a bonusovým poukazem?

Poukázky patří mezi personalizované nabídky a mohou mít podobu například narozeninového dárku nebo jiné skvělé slevy pro vás jako našeho zákazníka. Své poukázky a další výhody najdete pod „Moje nabídky“ v sekci Moje stránky. Bonusová poukázka se vyplácí za každých 1000 nasbíraných bodů. Upozorňujeme, že bonusové body získané za nákupy se připisují s 30denním zpožděním. Na stránce Moje stránky si můžete kdykoli zkontrolovat, zda máte aktuálně k dispozici bonus a kdy dostanete další. Bonusové poukázky mají platnost 3 měsíce. Vy sami si určíte, kdy chcete aktuální bonusovou poukázku uplatnit, stačí ji aktivovat u pokladny před dokončením nákupu."


Co to jsou nepřipsané body?

Když nakoupíte na cellbes.cz, okamžitě zaregistrujeme váš nákup, získané body ale budeme po dobu 30 dní považovat za nepřipsané pro případ, že byste chtěli objednávku nebo její část vrátit. Po 30 dnech vám je připíšeme na účet.


Dáte mi vědět, až dostanu bonus?

Ano, své bonusy si můžete zkontrolovat v sekci Moje stránky, ale kromě toho vás budeme informovat e-mailem na vámi uvedenou adresu.


Co se stane, když uplatím poukázku nebo bonusovou poukázku a pak zboží vrátím?

Vaši poukázku nebo bonusovou poukázku budeme považovat za vyčerpanou a její hodnotu vám nevrátíme.

Jaké jsou úrovně benefitů společnosti Cellbes?

S našimi úrovněmi výhod můžete očekávat personalizované nabídky, poukázky a narozeninové dárky. Pokud se navíc přihlásíte k odběru našeho newsletteru, budeme vám zasílat inspirativní materiály, dávat vám trendy tipy a informovat vás o akcích, které jsou exkluzivní jen pro naše přátele. Navíc se postaráme o to, abyste se jako první dozvěděli o našich nových produktech. Rádi své přátele rozmazlujeme!



Jak získám přístup k úrovním výhod Cellbes?

Jedním z nás se stanete automaticky při prvním nákupu na Cellbes. Abyste mohli vidět a využívat své výhody, musíte se PŘIHLÁSIT/REGISTROVAT na našich webových stránkách. Registraci provedete snadno kliknutím na "PŘIHLÁSIT SE/REGISTROVAT" a poté na "Nejste členem? Zaregistrujte se!". Vyplňte své kontaktní údaje a klikněte na "Vytvořit účet".



Jak to funguje?

Úrovně výhod Cellbes jsou zcela zdarma a mají tři různé úrovně, přičemž čím více nakupujete, tím více výhod získáváte. Na každé úrovni na vás čekají různé exkluzivní nabídky, akce a překvapení.
Úroveň se určuje na základě celkové výše vašeho nákupu za období 12 měsíců. Výpočet se provádí jednou měsíčně na 12 měsíců dopředu.



Úroveň ❤: 1 - 999 bodů

Zde můžete očekávat voucher ve výši 50,- na nákup.

Na všechny nákupy nad 2500,- získáte dopravu zdarma.



Úroveň ❤ ❤ : 1 000 - 2 999 bodů

Zde můžete očekávat voucher 100,- na nákup.

Na všechny nákupy nad 1999,- získáte dopravu zdarma.



Úroveň ❤ ❤ ❤ 3 000 bodů a více

Zde můžete očekávat voucher 150,- na nákup. Na všechny nákupy nad 1399,- získáte dopravu zdarma.

Jako jednoho z našich nejvěrnějších zákazníků vás chceme také rozmazlovat extra slevou 5 % na všechny vaše nákupy.



Jaké výhody získám jako přítel Cellbesu?

Podívejte se na tabulku dole.



Kdo se může stát přítelem Cellbesu?

Abyste se mohli stát členem, musí vám být alespoň 18 let nebo musíte mít souhlas svého opatrovníka. Přihlásit se mohou pouze soukromé osoby a v každé zemi je povolen pouze jeden účet. Vezměte prosím na vědomí, že váš účet je osobní a nelze jej předat nikomu jinému.



Kdy obdržím svůj poukaz?

Za každou dosaženou úroveň získáte nový poukaz. Navíc máme rádi překvapení a rádi své věrné zákazníky rozmazlujeme, takže vás občas určitě potěšíme.



Jak mohu využít své personalizované nabídky a poukázky?

Abyste mohli používat personalizované nabídky a poukázky, musíte být přihlášeni. Přihlásíte se zadáním své e-mailové adresy a následně hesla. Pokud máte poukaz nebo jinou osobní slevu, kterou chcete využít, najdete ji v části "Moje nabídky".

Váš poukaz nebo jiné osobní nabídky se automaticky odečtou při placení.



Moje osobní nabídka nebo poukaz nebyly odečteny?

Samozřejmě chápeme, že chcete využívat všechny své výhody. Důvodů, proč nebyla sleva odečtena, může být několik.
Zaprvé doporučujeme zkontrolovat, zda jste přihlášeni/registrováni. Když jste přihlášeni, voucher nebo jiné personalizované nabídky se vám při placení automaticky odečtou.
Některé nabídky nebo slevy nelze vzájemně kombinovat. Doporučujeme proto zkontrolovat podmínky nabídek, které chcete využít.
Pokud jste zkontrolovali výše uvedené a vaše osobní nabídka nebo poukaz stále nebyly odečteny, můžete se obrátit na náš zákaznický servis a my se vám pokusíme pomoci.



Zapomněl jsem se přihlásit při dokončení objednávky, můžete můj nákup znovu zaregistrovat?

Pokud jste zadali stejné jméno a e-mailovou adresu, jako jste se zaregistrovali, váš nákup se automaticky přenese do sekce "Moje objednávky".
Pokud jste zadali jiné jméno nebo e-mailovou adresu, nemáme bohužel možnost váš nákup znovu zaregistrovat.



Co se stane s mým poukazem v případě vrácení?

Vaše poukázka bude rozdělena mezi všechny položky v objednávce, nikoli na celkovou částku. To znamená, že pokud vrátíte jednu nebo více položek, bude vám vrácena částka, kterou jste zaplatili za každou jednotlivou položku.
Při vrácení části nebo celého nákupu nebude poukaz znovu vytvořen ani připsán na další části daného nákupu, ale bude považován za vyčerpaný.



Může platnost mého poukazu vypršet?

Ano, váš poukaz platí 12 měsíců od data vystavení. Data platnosti všech vašich aktuálních poukazů a personalizovaných nabídek najdete v části "Moje nabídky".



Kde si mohu prohlédnout své nákupy a kdy dosáhnu další úrovně ❤?

Všechny své nákupy můžete vidět v části "Moje objednávky". Chcete-li zjistit, jak blízko jste úrovni, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis a my vám pomůžeme.



Mohu se zbavit své úrovně ❤?

Vaše body z nákupů jsou platné 12 měsíců od nákupu, poté se považují za neplatné. Například pokud jste nakoupili za 400 kč dne 1.1.2023, platnost těchto 400 kč vyprší dne 1.1.2024. Pak skončíte na úrovni, za kterou jste nakoupili během posledních 12 měsíců.



Jak mohu ukončit přátelství s Cellbesem?

Je nám líto, že nás chcete opustit, ale můžete se k nám vrátit, kdykoli budete chtít. Chcete-li ukončit své přátelství s námi, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.



Jaké výhody získám jako přítel Cellbesu?

Čeká na vás:

Cellbes
Jak získám přístup k úrovním výhod Cellbes?

Jak získám přístup k úrovním výhod Cellbes?

Jedním z nás se stanete automaticky při prvním nákupu na Cellbes. Abyste mohli vidět a využívat své výhody, musíte se PŘIHLÁSIT/REGISTROVAT na našich webových stránkách. Registraci provedete snadno kliknutím na "PŘIHLÁSIT SE/REGISTROVAT" a poté na "Nejste členem? Zaregistrujte se!". Vyplňte své kontaktní údaje a klikněte na "Vytvořit účet".

Bezpečné doručení
Bezpečná platba
30 dní právo na vrácení

Nakupujte módu a oblečení od malých po velké velikosti online na Cellbes.

Bezpečné nakupování

Staňte se přítelem Cellbesu

Moje stránky

Buďte v obraze

Přihlaste se k odběru newsletteru a získávejte od nás informace o našich nejnovějších produktech, akcích a novinkách.

Sledujte nás

  • Dodáváme pouze v rámci ČR.
  • Doprava od 89 Kč. Doprava zdarma při nákupu nad 2500 Kč.
  • Zboží můžete do 30 dnů vrátit.