- Domů
- Zákaznický servis
- Informace k nákupu
- Doprava & dodání
Potřebujete pomoc?
Doprava & dodání
Doprava & doručení
Dodací lhůta
Bližší informace najdete u každého produktu. Standardně dodáváme zboží, které je skladem ve lhůtě 10-11 pracovních dní, pokud není skladem - doručujeme za 2-3 týdny. Naše dodací a platební podmínky platí pro zasílání v rámci České republiky. Zboží do zahraničí nedodáváme.
Informace o podání balíku
Zavedli jsme pro Vás novou službu. V okamžiku předání Vašeho balíku na podací poštu zašleme zprávu na Váš mobilní telefon nebo Váš e-mail. Dozvíte se hodnotu zásilky a datum podání na poštu. Nezapomínejte prosím uvádět při objednávání číslo svého mobilního telefonu a e-mailovou adresu!
Nepřevzetí balíku
V případě nepřevzetí zásilky zákazníkem, vyhrazuje si Cellbes právo požadovat uhrazení veškerých nákladů spojených s objednávkou, zejména pak náklady na zpětné zaslání zboží. Dále si Cellbes vyhrazuje právo nepřijmout další objednávku, pokud zákazník opakovaně nepřevezme zásilku se zbožím.
Poštovné a balné
V Cellbes neplatíte poštovné a balné při objednávce nad 2500 Kč. Pokud je hodnota objednávky nižší, poštovné a balné platíte. Pokud by z technických nebo logistických důvodů zaslání probíhalo v několika etapách, účtujeme poplatek na zaslání samozřejmě jen jednou.
Platba kartou
Poštovné a balné činí v případě platby platební kartou 0 Kč, pokud objednáte nad 2500 Kč. Pokud je hodnota objednávky nižší, platíte poštovné a balné 89 Kč při využití přepravce Česká pošta - Balík Na poštu, v případě kurýrní služby PPL 99 Kč.
Platba přes PayPal
Poštovné a balné činí v případě platby přes Paypal 0 Kč, pokud objednáte nad 2500 Kč. Pokud je hodnota objednávky nižší, platíte poštovné a balné 89 Kč při využití přepravce Česká pošta - Balík Na poštu, v případě kurýrní služby PPL 99 Kč.
Dobírka Česká pošta "Balík Do ruky"
Uvedete-li v objednávce číslo svého mobilního telefonu nebo email, dostanete oznámení o doručení zásilky na Vaši adresu formou sms nebo emailem. V případě neúspěšného pokusu o doručení najdete ve své poštovní schránce oznámení o uložení Vaší zásilky na poště.
Pokud objednáte nad 2500 Kč, pak v případě platby na dobírku ČP činí poštovné a balné 0 Kč, za dobírku zaplatíte 30 Kč. Pokud je hodnota objednávky nižší, platíte poštovné a balné 99 Kč + poplatek za dobírku 30 Kč.
Dobírka Česká pošta "Balík Na poštu"
Uvedete-li v objednávce číslo svého mobilního telefonu nebo email, dostanete oznámení o doručení zásilky na Vámi vybranou poštu formou sms nebo emailem.
Pokud objednáte nad 2500 Kč, pak v případě platby na dobírku ČP činí poštovné a balné 0 Kč, za dobírku zaplatíte 30 Kč. Pokud je hodnota objednávky nižší, platíte poštovné a balné 89 Kč + poplatek za dobírku 30 Kč.
Dobírka Česká pošta "Balíkovna
Uvedete-li v objednávce číslo svého mobilního telefonu nebo email, dostanete oznámení o doručení zásilky do Vámi vybrané Balíkovny formou sms nebo emailem.
Pokud objednáte nad 2500 Kč, pak v případě platby na dobírku ČP činí poštovné a balné 0 Kč, za dobírku zaplatíte 30 Kč. Pokud je hodnota objednávky nižší, platíte poštovné a balné 89 Kč + poplatek za dobírku 30 Kč.
Dobírka PPL
Obdržíte sms nebo email s informací o doručení zásilky na Vaši adresu.
V případě neúspěšného pokusu o doručení je zásilka uložena v depu PPL.
Nezapomeňte uvést číslo svého mobilního telefonu ve své objednávce.
Pokud objednáte dodání prostřednictvím PPL, platíte poštovné a balné 99 Kč + poplatek za dobírku 30 Kč.